marți, 1 aprilie 2014

Operatiunea "repicarea"

parafrazand titlul filmului Operatiunea Monstrul. De sambata am inceput sa repic prima tura de rasaduri si cand aveam mai mult spor mi s-a terminat materia prima...pamantul. Ieri am mai achizitionat doi saci si aseara am terminat...recipientele! Din aproape in aproape reusesc eu sa duc la final si repicarea :)
Va pun intai cateva fotografii facute de sotul meu cu gradina in curs de amenajare:

 De pregatirea parcelelor(sapat, curatat) se ocupa soacra mea
 
 

De celelalte amenajari sotul meu
 cuptorul cu lemne
 spatiul pentru ouat

 si cel mai nou membru, Ursulet.
Nici eu nu stau, ma ocup de repicare









O saptamana frumoasa!

16 comentarii:

  1. Ursulet e tare dragut:) Spor sa ai cu repicarea si cu insamantarea:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc la fel Brandusa! Nu-i asa ca e tare dragalas? Abia astept sa ajung la tara sa-l vad si eu.

      Ștergere
  2. Buna, Aurelia! Sa stii ca am intrat de mai multe ori sa vad ce ai mai facut. :) Foarte frumos Ursuletul - Doamne, ca fatuca de bebe are! Sa va traiasca si sa va bucurati de el!
    Te felicit si pentru rasaduri, o adevarata armata frumos aliniata acolo la tine! :) Sa fie sanatoase si rodnice! Sa aveti spor la treaba ca sunteti foarte harnici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sambata am inceput repicatul si sper sa reusesc sa finalizez saptamana asta. Acum e o perioada un pic mai solicitanta dar pentru mine placuta, chiar daca atat de migaloasa. Cu spatiul de expunere la lumina o sa am o problema pentru ca la finalizare cred ca imi trebuie inca pe atat. Ursulet mi-a placut si mie de cum l-am vazut in poza.
      Numai bine si tie si astept sa-ti faci blog!

      Ștergere
  3. Totul arata a fi in grafic. Gradina e pusa la punct, rasadurile sunt pe rol, totul e ordonat, bravo ! Paznicul e inca mic, dar pana se coc rosiile creste si el :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gradina e pregatita, rasadurile sunt cam mici! sper sa fie gata de plantare la inceputul lunii mai. Cat despre Ursulet.... nu cred ca o sa fie un caine de paza, cel putin nu anul asta.

      Ștergere
  4. Foarte frumos la voi in gradina si-mi place organizarea, cate putin din fiecare. Pe o suprafata mica, tot ce-ti poti dorii, flori, pomi, animale de curte, loc de relaxare, gratar si totul foarte ordonat intr-o gospodarie de oameni gospodari. Nu mai vorbim de "marea" de rasaduri.
    Spor la munca si o primavara minunata plina de roade bogate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru aprecieri! drept sa spun pe mine ma cam incurca pomii ca nu am mai mult spatiu cu soare din plin. Ma uitam la rasadurile de anul trecut care erau foarte mari in perioada asta... sper sa am ce planta la inceputul lui mai!
      Primavara frumoasa!

      Ștergere
  5. Fetita, eu iau de la Kaufland ladite goale si de plastic si de lemn, pe care femeile de acolo le aduna de pe rafturi atunci cand se golesc si in ele pun recipientele. Sunt foarte usor de dus incolo si incoa, de pus in masina si de dus la tara. Ai si tu o groaza :))) si-s frumoase toate! Trebuie sa incepi sa le calesti si mai ales daca ai solarul disponibil, le poti pune acolo, pe o masa.
    Spor la treaba si pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La ladite m-am gandit si eu pentru ca asa am procedat si anul trecut numai ca nu stiu daca le pot suprapune si transporta in siguranta, anul trecut au fost mai putine si le-am transportat in doua ture. Nici acum nu le pastrez pe toate dar totusi cred ca sunt destul de multe. Le duc numai atunci cand le pot pune in gradina, pana atunci le ingrijesc aici. Spor si tie Vasi! ale tale au un avans considerabil!

      Ștergere
  6. Ai avut "curaj" sa numeri paharutele? :)
    Acum ca le-ai repicat, o sa vezi versiunea vegetala a fetilor frumosi :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Le-am notat si la sfarsit am tras un total, in felul asta mi-am putut face o estimare cu privire la recipientele care-mi mai trebuiesc, aproximativ. Nu le pastrez pe toate, le ofer si altor persoane care nu se incumeta sa faca rasaduri. Mie mi se pare ca au inceput deja sa creasca dar n-as baga mana in foc ca nu este imaginatia mea! :)

      Ștergere
  7. Munca de sisif repicarea asta!
    Eu am plantat totul direct in pahare, ghivece, alveole, tocmai ca sa evit acesta etapa. Acum ma uit luung si astept sa se incalzeasca pentru ca rosiile au crescut exagerat si pana peste doua saptamanai nu stiu cum o sa le trec.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este destul de migalos dar nu asa de groaznic. Am plantat si eu in paharute cate doua seminte anul trecut si a trebuit sa le repic pentru ca erau cam anemice si se lungisera foarte mult. Ai putea sa le mai adaugi pamant daca mai ai loc sau sa le repici in aceleasi paharele dar sa le ingropi mai mult. Ale mele sunt destul de micute si am un usor regret ca nu le-am plantat mai din timp!

      Ștergere
    2. Va urmaresc toate postarile si sant cu gandul si sufletu langa dumneavoastra.Andrei Blanaru

      Ștergere
    3. Multumesc si te astept in continuare! cu perseverenta reusesti intotdeauna ceea ce iti propui, nu te multumi niciodata cu putin.

      Ștergere