joi, 20 martie 2014

A venit primavara

















4 comentarii:

  1. Intr-adevar a venit primavara si nu numai calendaristic sau astronomic ci si cu rasaduri frumoase si zvelte care au scos capul la soare. Sa ai o primavara cu roade bogate si plina de bucurii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! In gradini este minunata venirea primaverii, cum noi nu avem decat rasadurile deocamdata, pana ajungem sa le plantam ne bucuram si noi cu ce avem!
      Primavara frumoasa!

      Ștergere
  2. Eu am pus cam devreme sămânţa de castraveţi şi acum, fiindcă răsadul era prea mare, am fost nevoită să-l pun deja în grădină. Să vedem dacă vor rezista...
    Acum vin şi eu cu alte seminţe din urmă, în caz că nu rezistă răsadurile plantate în grădină, să am de rezervă şi să pun din nou.

    Măricele şi unele dintre ale tale. Când ai plănuit să le pui în grădină pe primele?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu cred ca nu mai este nici un pericol, ii poti proteja cu folie intr-un tunel o perioada. Nici eu n-am stiut ca rasadurile de castraveti au o crestere accelerata si ai mei s-au facut marisori si mi se par si cam firavi. Am inceput sa repic, pana la jumatatea lunii mai sper sa reusesc sa le transport si sa le mut in gradina. Cred ca e foarte bine sa pui mai multe serii, eu n-am planificat dar anul asta am semanat la interval de cate o saptamana.

      Ștergere