joi, 24 ianuarie 2013

GRADINA MEA IN 2012

Anul trecut prin iunie, cautam plictisita pe net, nici eu nu stiu ce si am ajuns pe blogul Mariei Stan si m-am indragostit pe loc de gradina acesteia. Eu sant nascuta si crescuta in oras(ce-i drept la casa cu gradina), nu m-am bucurat de vacante la tara la bunici pentru ca bunicii mei erau de asemenea in oras, dar simt o placere si o relaxare cand cresc plantele, cand le sadesc, cand le ud si mai ales cand le culeg roadele. Am avut o incercare timida in ale gradinaritului si vreau sa impartasesc cu voi aceasta minunata experienta asa cum si atii au impartasit-o cu mine. Va asigur ca satisfactia pe care am avut-o asta toamna cand mi-am conservat legumele crescute in sistem ecologic, a meritat tot efortul.

relisgardens

aici sant castravetii care incepusera sa rodeasca
asta este solarul facut de sotul meu si amplasat in gradina soacrei mele care a gazduit experimentele
fiind primul an si noi lipsiti de experienta, rasadurile au fost plantate destul de aproape unele de altele, cand au crescut ne era destul de greu sa intram printre ele
si aici dupa ce mai crescusera si le defoliasem  
 Imi pare rau ca nu am facut fotografii si recoltelor, dar va asigur ca au fost multumitoare.

2 comentarii:

  1. Sunt toate foarte frumoase si-mi place ca totul e ordonat, aliniat. Mai mare dragul!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Iulia! Nu este intru totul meritul meu, soacra mea le-a plantat si le-a ingrijit pana am prins eu curaj si am strans mai multe informatii de pe bloguri. Si gradina ta este atat de ingenios amenajata incat o sa-ti fur si eu cateva idei pentru suplimentarea spatiului de cultivat.
    O primavara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere