luni, 13 mai 2013

Trandafirul de dulceata

Bunica mea avea trandafiri de dulceata si mi-a transmis si mie dragostea pentru ei si pentru dulceata de trandafiri. Atunci cand ea a murit si mama a hotarat sa vanda casa, nu m-am gandit sa iau cativa trandafiri si sa-i mut in gradina soacrei mele. De cativa ani ma tot gandesc sa prind si eu genul asta de trandafiri si in primavara chiar am avut o tentativa si am plantat un trandafir alb, nu stiu daca este reusita sau nu pentru ca mugurii n-au supravietuit ultimei zapezi. Duminica inainte de plecare faceam o ultima vizionare prin gradina de legume si prin cea de flori si spre surprinderea mea



l-am descoperit in toata splendoarea lui. A fost taiat cam drastic in toamna dar are cativa boboci si lastari noi.
Si daca tot am facut fotografii:










O saptamana frumoasa!

6 comentarii:

  1. Aurelia, aceia sunt morcovi? Si mazarea are deja pastai? Cat de devreme le-ai pus? Ati fost foarte, foarte harnici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In martie la inceputul lunii am prins un weekend calduros si am semanat mazarea, fasolea, morcovii, patrunjelul de radacina. Pastarnacul se pare ca nu a iesit.

      Ștergere
  2. Minunat e rozaliul de dulceata ! O frumusete de gradina !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici nu stii ce m-am bucurat cand l-am vazut, mai ales ca eu incepusem sa ma agit sa cumpar la ghiveci cu radacini formate si sa-l plantez la toamna. Cel alb pus in primavara nu-mi da prea multe sperante ca s-ar fi prins!

      Ștergere
  3. Foarte frumos trandafirul, si eu imi doresc unul in gradina mea. Si bujorul, si irisii, toate sunt minunate. Despre legume, nu mai spun. Sunt foarte dezvoltate in comparatie cu ale mele, maine-poimaine mananci mazare din gradinita. Felicitari, si sa te bucuri de toate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Andreea! e prima data cand am pus mazare, a iesit destul de greu din cauza frigului dar am inteles ca se poate planta si din toamna. Sunt curioasa sa vad daca se fac morcovii, rosii si castraveti am mancat si anul trecut din gradina, deci astept sa mananc si anul asta.

      Ștergere