luni, 13 mai 2013

Din gradinile altora

Sambata aceasta am avut programat sa o ajut pe prietena mea Brandusa la jumulit buruieni din gradina. Eu care gasesc gradina impecabila chiar dupa doua saptamani, asta datorita soacrei mele care o intretine si o uda, nu-mi dadeam seama cam ce presupune aceasta operatiune. Va arat spre exemplificare cateva fotografii cu legumele acaparate de buruieni si cateva cu locurile pe care am reusit sa le curatam, pentru ca din pacate nu am reusit sa luminam decat o treime din gradina.




 Bonus socul in toata splendoarea lui:




 si rezultatul ulei zile intregi de jumulit buruieni, latura din dreapta si partea din spate:



 M-am ales cu arsuri pe spate si febra musculara, dar a meritat tot efortul!








4 comentarii:

  1. Vezi, este buna si soacra la casa omului! Ati avut ceva de lucru, prietena ta are o gradina foarte mare. Spor la treaba in continuare, ca inteleg ca va urma.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu as reusi sa fac gradina din doua in doua saptamani cand ajung eu la tara. Prietena mea are intr-adevar o gradina mare si timp de doua saptamani nu a dat nimeni pe acolo, asa ca era si plina de buruieni si uscat pamantul. Acum se ocupa mama ei, probabil ca mai urmeaza dar ceva mai incolo!

      Ștergere
  2. Da, e de muncit nu gluma, acolo ... Bine ca are prieteni de nadejde :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa o gradina imi doresc si eu, ca dimensiuni bineinteles! In toamna am pus ceapa si usturoi impreuna si era normal sa ma duc si la jumulit de buruieni.

      Ștergere