marți, 10 septembrie 2013

Provocare



Astazi ma confund cu vremea de afara, mi-e frig in suflet si-mi vin picuri de ploie in ochi. Asta pentru ca sunt un pic racita, pentru ca bate vantul si e innorat, pentru ca ma gandesc in perspectiva si nu prea reusesc sa conturez nimic. Sant intr-o stare de amorteala si nu reusesc sa fac nici un plan sa-mi dea aripi sa ma desprind, nu prind nici o idée din zumzetul ce-mi rasuna in cap, ma simt dezorientata si vlaguita. In mare parte din pricina bolii si a oboselii, m-am tot incapatanat de la o vreme sa-mi fortez limitele, nu de bunavoie, pentru ca am fost nevoita si acum imi trebuie o pauza. Dar ce faci cand nu poti lua pauza? Am auzit de odihna activa, pe mine personal cred ca m-ar relaxa o odihna pasiva, dar daca nu ai mere, incerci cu pere! Intr-o nota mai optimista, cand stau in bucatarie si gatesc, ma gandesc ca este o activitate recreativa care duce la sudarea si detensionarea familiei atunci cand ne strangem in jurul mesei.
Asta se vrea o gluma, “odihna activa”, cred ca e ceva inventat de cineva care se saturase de atata “odihna pasiva” si s-a gandit ca totusi ar trebui sa faca ceva!

2 comentarii:

  1. Sper, ca ai reusit sa te odihnesti cat de cat ... e greu cand sunt multe de facut si daca gospodina merge la servici, e nevoie de ajutor ... Am si eu momente din astea, in care imi vine sa plec pe coclauri.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu m-am odihnit deloc vara asta si astazi plec la tara ca maine vreau sa pun muraturi. As vrea sa stau in pat o saptamana si sa dorm! Poate reusesc in weekend-urile viitoare ca incep sa se rareasca drumurile acum ,conserve nu prea mai am ce pune si nici in ce.

      Ștergere