miercuri, 17 iulie 2013

Iulie concluzii

Legumele puse afara arata bine:



http://fusaru.blogspot.ro/2014/02/daca-e-februarie-merge-un-concurs.html









unele mai putin bine, nu stiu daca reusesc sa mananc ardei din rasadurile puse mai tarziu si aflate la umbra:








aici am o rosie cu un vrej foarte bogat dar cu fructe putine care n-a mai fost sustinut de arac si acum imi este teama sa o indrept, nu stiu nici ce soi este pentru ca in zona asta am avut probleme cu coropisnitele si am tot plantat:



de aici trag sperante pentru rosii cherry:






 a doua serie de vinete nu stiu daca reuseste sa rodeasca pana la toamna:


Gradini bogate!

4 comentarii:

  1. Nu-ti face griji, o sa vezi, ca o sa fie toate bune. Am eu asa o presimtire, ca toamna va fi lunga si dulce :)
    Nici la mine ardeii nu-s mai de soi, ca i-am pus in marginea cartofilor, nu stiu la ce ma gandeam ... N-au avut destula lumina si acum sunt inalti de un metru iar fructele de-abia incep sa apara timid.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu sunt optimista dar tu Dani ai intotdeauna un gand si o vorba buna! Chiar daca nu sunt toate asa cum voiam am invatat foarte multe si anul viitor am sa fiu mai selectiva cu soiurile, mult mai organizata cu etichetarea si neaparat o sa-mi notez ce si unde am plantat. Am aflat si care sunt locurile insorite din gradina si dat fiind ca nu am o suprafata pe masura dorintelor mele am sa caut pentru solar soiuri productive chiar daca nu vor fi si foarte gustoase. Uite ca am si concluzionat! La tine sigur o sa fie lunga si dulce toamna, si la noi a fost destul de bine anii trecuti.

      Ștergere
  2. Aurelia, gradina ta arata foarte bine! Probabil deja mananci rosiute din ea, si alte bunatati. Nu te necaji, or sa se faca toate, abia suntem la sfarsitul lui iulie. Te salut si iti doresc roade bogate!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc Andreea! Da, mananc deja rosii, au inceput si vinetele si ardeii. Sper sa fie timp sa rodeasca toate si deja mi-am facut o idee cu ce o sa continui anul viitor si ce adaug in plus. Gradina ta este superba, admiram astazi nuantele de mov. Sa pastrezi seminte de la ardei si fasole.

    RăspundețiȘtergere