miercuri, 27 martie 2013

IN BUCATARIE

Pentru ca sfarsitul de saptamana a fost deosebit de rece si nu am putut pleca la tara sa mai fac cate ceva prin gradina, am inspectat si fotografiat miniserele in care au inceput sa rasara rosiile. Cele cu ardei, vinete si a doua tura de rosii(tot in mini sere) mai dureaza.




Si m-am apucat de gatit, in primul rand am facut paine, pentru ca sambata si duminica fac paine in casa:

aici inainte sa intre in cuptor

si dupa
Si pentru ca baietii mei sunt mari si mananca mult, am mai facut o tocanita de pui, pilaf si o prajitura:





Cam asta a fost sambata, ce am gatit duminica nu am mai fotografiat.
Luni s-a anuntat vreme rea si am bagat in casa miniserele. Am avut posibilitatea sa le fotografiez mai bine fara sa stau cocotata pe geam:

O saptamana buna!




2 comentarii:

  1. Vai ce frumos arata totul.
    Ai avut o idee buna cu mini-serele sa sti ca sunt practice la transport si numai trebuie sa repici,adica transplantezi rasadurile din ele direct la locul definitiv.Iar painica de casa,oauuuuuuuu ce pofta mi-ai facut,cred ca am ani de zile de cand nu am mai mancat o paine adevarata de casa,iar a ta arata de vis.
    Un week-end minunat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ideea cu miniserele am luat-o de la Vasi si daca tu zici ca nu mai trebuie repicate e si mai bine. Nu stiu exact cand ar trebui sa renunt la partea de sus a miniserei,nu cred ca este chiar ok sa le las prea mult asa. Painea de casa este singura pe care eu o mananc, in general nu mananc paine pentru ca m-am obisnuit fara. Multumesc pentru aprecieri!

      Ștergere